Biffen

Nu har jag lugnat nerverna lite :)
Ligger här med Vilda i soffan under sned fönstret och lyssnar på regnet. Hela lägenheten är nersläck och har en massa ljus tända!! såå mysigt, jag ÄLSKAR hösten!!
Det är dax för Vildas kvällskiss men jag orkar inte klä på mig alla kläder o bege mig ut... Vilda verkar inte vara i nöden än iallafall.. Hon sover som en stock, innan drömmde hon att hon åt något. Hon smaskade o svalde haha!
Det är nog snart dax att ta foton  på henne, känns som det var ett tag sedan. Men ändå har man konstigt nog 1 miljon bilder på henne i datorn!!
Vi vägde fisen idag, hela 10,7 kg!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!