Underbart!!

Vår hund börjar bli så fin nu!!! Idag är det en vecka sedan vi var hos veterinären och det är 6 dagar sedan hon började med medicinen.

Hon är inte alls röd längre, alla "finnarna" har torkat ut. Där är bara 1 "finne" kvar, men den försvinner väl snart den med :)
Att medicin i 6 dagar kan gör så stor förändring trodde jag inte var möjligt!
Och det ÄR medicinen det vet jag för att innan vi gick till veterinären körde vi en hård diet men INGET annat än sitt foder, inte ens ett tuggben! och ändå hjälpte det inte..

Vilda är vit på ryggen, jag är så glad. Jag skämms inte längre när jag går ut med henne vilket jag gjorde innan. Jag tänker för mycket på vad andra ska tänka. för jag hade självt tänk en massa hemska tankar om ägaren om jag hade sett en hund med så tunn päls att man ser huden, och huden är helt irriterad och små prickar.. Men vi försökte ju? Men det vet ju inte de som går förbi...

Men iallafall är hon mycket finare nu. Vilda är glad som när hon var bebis igen, hon rpinger runt och leker med alla sina leksaker på en gång och ÄLSKAR när man jagar henne med dammsugaren.
Min bebis är tillbaka!!


Den ända nackdelen som finns just nu är att hon fiser EXTREMT. iallafall var 5e minut släpper hon en brakare, och då menar jag inte små pys fisar som hundar brukar släppa utan detta är riktiga fisar!! Men de luktar inte iallafall och tur är väl det!!!
Kanske är det medicinen hon fiser av eller leverpastejen som hon får tillsammans med medicinen, jag har ingen aning. Bryr mig inte så mycket om det heller för hon har inte ont i magen eller annorlunda avföring.

Just nu ligger vi i sängen och myser, har precis varit ute på runda.

Igår var Vilda med och tittade på när Matte gjorde de sista klippen till hans bands musikvideo. Vilda var duktig och satt snällt i mitt knä och tittade på under hela kvällen, sen sov hon gott i bilen på väg hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!