Designen

Nu har jag suttit i 3 timmar och försökt.. Ont i ryggen, trött o hungrig e jag nu. Faktiskt lite irriterad oxå om jag måste erkänna :P Jag hatar när saker inte går som jag vill och när jag inte förstår mig på det..
En dålig förlorare kallar min sambo mig... faktiskt mina vänner oxå när vi spelar kort och jag förlorar... Men det är väl så det ska va? Man ska inte ge sig, man får kämpa och jag tycker jag har kämpat tillräckligt nu... Får vila hjärnan lite o prova på det sen igen ;P

Som det står på min arm "Rise up and take the power back".. Passar bra på mig, SKAM DEN SOM GER SIG!

Nåväl.. Vilda ligger här fortfrande och sover snart dax för att gå ut i de kalla och blåsiga vädert.. Vadå sommar??

Hej så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!