Allt är bra!

Vilda springer runt här som en dåre i vardagsrummet. Nu är soffbordet borta så hon har större yta att leka på. Hon har ett gosedjur i munnen och dribblar med en tennisboll samtidigt. Hon är knäpp!
Soffbordet håller på att målas, det ska målas vitt. Jag har fått "dille" på vitt och har målat hallmöblerna vita och de blev skit snyggt!! Ska skriva lite text på de oxå.. Kan lägga upp bilder senare
Vilda kliar sig knappt längre. Igår var hon ensam utan tratt och när vi kom hem hade hon kliat lite på halsen och hakan. Men jag tror det var för att komma åt sina svampiga rynkor vid näsan. Idag ser hon fin ut iallafall.
Vilda väckte mig inatt kl 2 av att jag trodde taket skulle lyfta, Fyfan vad hon snarkade!!! Hon sov i sin korg då, där brukar hon snarka som mest. Så hon fick sova i sängen. Vaknade igen kl 7 av snarkande, men det var inte alls lika högt som inatt men ändå så man vaknade.
Ikväll ska jag se Jag saknar dig på bio kul kul kuuul!!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Vad kul att hitta denna bloggen! Vi har också en liten fralla på 1½ född 2010 :) Bor i Malmö i ribersborg/slottstaden, vart bor ni? Brukar ni vara med på fralleträffarna här? Inte för mig jag sett en skäck hona där :)

kram!

2011-08-29 @ 14:34:39
URL: http://lovisaarkenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!