design

sitter och klyddar med designen nu.. Ska försöka mig på att göra en egen.. tar en jäkla tid att ladda ner photoshop :/
Vilda har hittat ett ben som hon ligger och tuggar på nu.. Jag har inte hjärta att ta det ifrån henne. Hon har inte fått tugga ben eller äta godis på snart 3 veckor. dumma allergi!! Jag är så ledsen för hennes skull.. Hon som älskar allt som går att tugga och svälja.. Hon ser nöjd ut nu iallafall men smygtittar på mig, hon har nog förstått att hon inte "får" äta det... Jag låter henne men bara för att vi ska till veterinären idag.
Många tankar snurrar i mitt huvud..
- Tänk så tycker han att vi ska avliva henne
- Tänk så rakar han av henne pälsen
- Tänk så vill dom ha kvar henne för obervation
- Hur mycket kommer allt kosta i slutändan
- Hur lång tid ska det ta tills hon är frisk
- Blir hon frisk
ååååååååhhhhhh...
Mitt älskade lilla hjärta! jag undrar om alla Franska bulldogar är så underbara som vår lilla vilda är..
Hon älskar att ligga nära en, ska sova mellan oss, så jäkla lätt lärd, trixar och knixar men ger sig alltid i slutändan, älskar att lukta på ens andedräkt, går efter en som en svans, älskar barn och alla andra människor, sover alltid länge, älskar att åka bil mm. <3
Håller tummarna idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!